چرا باید خرید بلیط هواپیما مشهد را به خرید بلیط اتوبوس و قطار ترجیح دهیم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 24 تير 1400
بازدید : 2
نویسنده : علی رضایی

سفر به مشهد همواره در صدر سفرهای ایرانیان قرار دارد و سالانه میلیونها نفر برای زیارت امام رضا (ع) به این شهر سفر می کنند. مسافرانی که گاه از مسیرهای نزدیک و گاهی هم از مسیرهای دور به این شهر می آیند. برای سفر به مشهد اولین مساله ای که ذهن را به خود مشغول می کند نوع وسیله نقلیه ای است که شما را به مقصد می رساند! انتخاب نوع وسیله نقلیه به شرایط متعددی وابسته است. اینکه فاصله شما تا شهر مشهد چقدر است و بهترین گزینه با توجه به این فاصله کدام است؟ نکته دیگر شرایط جسمانی مسافر است که توان پیمودن مسیر طولانی را دارد یا نه؟ به هر حال امروزه سفر با هواپیما و خرید بلیط هواپیما مشهد بهترین گزینه است که رفاه و راحتی بسیار بیشتری را‌ برای مسافران فراهم می کند.

به ویژه در سفر به مشهد که بیشترین دلیل مسافرت به این شهر زیارت بوده و گاه می توان در سفری هوایی با کمترین زمان به زیارت رفته و سریع بازگشت. برای مقایسه سفر با هواپیما به مقصد مشهد، با دیگر وسایل نقلیه بهتر است با هم مروری داشته باشیم بر مزایای سفر به مشهد با هواپیما .

C:\Users\tikban07\Desktop\Seo\Photo\Logo\23.jpg

مقایسه مزایای سفر به مشهد با هواپیما و دیگر وسایل نقلیه

چرا باید خرید بلیط هواپیما مشهد را به خرید بلیط اتوبوس و قطار ترجیح دهیم؟ جواب را در ادامه مطلب خواهید خواند.

زمان

در سفر به مشهد با وسایل نقلیه دیگر مثل ماشین شخصی و یا قطار مدت بسیار زیادی را صرف طی مسیر در جاده و ایستگاه های قطار می کنید. معطلی در ایستگاه های قطار و جاده و توقف های پی در پی را هم به این مسیر طولانی اضافه کنید تا به این نتیجه برسید که گزینه سفر هوایی بهترین روش برای سفر به مشهد است! ضمن اینکه خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی بوده و شما پس از تهیه بلیط در کمترین زمان به مشهد سفر می کنید.

آسایش در سفر

یکی از مزایای سفر با هواپیما به مقصد مشهد راحتی بسیار آن است. بر خلاف ماشین و قطار که ساعتها مجبور به نشستن در یک جا هستید، در هواپیما ، در کمترین زمان ممکن به مقصد رسیده و دچار خستگی نمی شوید. به خصوص افرادی که دچار پا درد و کمر درد مزمن هستند در سفر هوایی آسوده خاطر بوده و دچار مشکل نمی شوند. رزرو بلیط هواپیما به این شهر برای شما راحتی در پی خواهد داشت.

ایمنی

سالانه افراد زیادی در مسافرت های جاده ای و قطار دچار سانحه شده و گاه از بین می روند. آمارها نیز نشان می دهد که این مرگ و میرها در سفرهای جاده ای بسیار بیشتر از سفر هوایی است. خطرات ناشی از تصادفات ماشینی همه در گرو دقت و رانندگی یک نفر نبوده و گاه بی مسئولیتی و سرعت غیرمجاز ماشین دیگر بقیه را هم درگیر می کند. به عبارتی برخورد ها در جاده با توجه به ترافیک، بیشتر است. این ویژگی در سفر هوایی وجود ندارد و در صورتی که هواپیما نقص فنی نداشته باشد ایمن ترین سفر خواهد بود. با تهیه بلیط هواپیما ایمنی شما تضمین خواهد شد.

بهداشت بالای سرویس بهداشتی

کیفیت سرویس های بهداشتی در سفر هوایی بالاتر و بهتر از وسایل نقلیه دیگر است. این ویژگی یکی از مزایای سفر به مشهد با هواپیما است چرا که مسافران مشهد بنابر نوع نگرششان تاکید ویژه ای بر بهداشت سرویس های بهداشتی داشته و یکی از مسائل مهم برای آنها می باشد.

“ هرچند در قطار نیز سرویس بهداشتی وجود دارد اما سرویس های بهداشتی در هواپیماها نسبت به قطارها تمیزتر و بهداشتی تر است .”

C:\Users\tikban07\Desktop\Seo\Photo\Logo\Tikban-Insurance.jpg

عدم کلافگی

در سفر با وسایل نقلیه دیگر مسافر مجبور است ساعتهای طولانی یکجا بنشیند و با خستگی زیاد ترافیک جاده و توقف های زیاد آن را تحمل کند. این کلافگی و بی حوصلگی باعث می شود در طول سفر در مقصد هم شاداب نبوده و از سفر خود لذت نبرد. اما یکی از مزایای سفر به مشهد با هواپیما دقیقا همین نکته است که انرژی و پتانسیل لازم برای سفر حفظ شده و سفری خاطره انگیز و شاداب خواهید داشت.

مسافران سفر به مشهد با هواپیما در بدو ورود به مشهد اولین محیط و فضایی که با آن برخورد می کنند فرودگاه این شهر است که با نام شهید هاشمی نژاد آن را می شناسند. در بررسی سفر با هواپیما اشاره ای هم خواهیم داشت به این فرودگاه و امکانات آن.

فرودگاه مشهد

فرودگاه مشهد در سال ۱۳۳۰ در جنوب شرقی شهر احداث شد که در اوائل تاسیس روزانه فقط یک پرواز به مقصد تهران داشته و باقی پروازها آموزشی بوده است. در سال ۱۳۴۶ باند جدیدی به فرودگاه اضافه شد و به صورت روزانه پرواز به تهران انجام می شد. بعد از پیشرفت هایی در تعداد پرواز ها و ورود هواپیماهای جدید در سال ۱۳۵۷ تعدادی پارکینگ و ترمینال، برج مراقبت پرواز و ساختمان های جانبی فرودگاه هم به این مجموعه اضافه شد. در نهایت بعد از جنگ تحمیلی فرودگاه به نام شهید هاشمی نژاد به کار خود ادامه داد.

شهرهایی که روزانه به مشهد پرواز دارند

بسیاری از شهرهای ایران و کشورهای نزدیک به صورت روزانه پرواز هایی به شهر مشهد دارند. این شهرها عبارتند از:

اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، زاهدان، شیراز، کرمانشاه، قشم، همدان، یزد، استانبول، بغداد، بیروت، جده، دبی، دوحه، دوشنبه، شارجه، قندهار، کابل، نجف، هرات.

امکانات فرودگاه مشهد

مسافرانی که وارد فرودگاه می شوند نیازمند امکانات و خدماتی هستند که آنها را در طی پروسه مسافرتشان کمک کرده و راحتی و آسایش بیشتری را فراهم کند. فرودگاه مشهد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امکانات خوبی را به مسافران ارائه می دهد که عبارتند از:

آسانسور و پله برقی، اجاره خودرو بدون راننده، خدمات تاکسی بین شهری و خدمات تاکسی شهری، خدمات تلفن شهری و بین شهری و ارائه سیمکارت به مسافران خارجی ، دسترسی به اینترنت ، خدمات بانکی ، دفاتر شرکت های هوایی ، دفاتر فروش بلیط هواپیما مشهد و رزرو هتل ، راهنمای مسافر ، رستوران ، فروش سوغاتی نظیر غرفه های بدلیجات ، زعفران ، صنایع دستی ، عطر ، عینک و ساعت، نمازخانه ، بسته بندی بار و اشیای گمشده و خدمات اورژانس .

خرید بلیط هواپیما مشهد با سایت های معتبر

یکی از بهترین روش های خرید بلیط هواپیما مشهد استفاده از سایت های معتبر است. علی بابا، قاصدک، تیک بان و مستر بلیط جزو بهترین های فروش بلیط در کشور هستند. در بین سایت های معتبر این تیک بان است که توانسته با ارائه خدماتی نوین و هوشمند شرایط خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد را میسر می نماید.

منبع: اخبار جدید




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگی در مورد بلیط لحظه آخری استانبول و آموزش کامل نحوه خرید بلیط لحظه آخری ارزان استانبول

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com